5 bárszékátalakítás, ami után tutira csorogni fog a nyálad
2015. március 27. írta: OhMyMom

5 bárszékátalakítás, ami után tutira csorogni fog a nyálad

A minap olx-en láttam, hogy Szegeden valaki hirdet egy szuper állapotú bárszéket 2500 Ft-ért. Azonnal be is lendültem, járt az agyam, mennyi mindenre lehetne használni a majdani házunkban, azon túl, hogy persze bárszékként is jó szolgálatot tenne egy tágasabb konyhában a konyhasziget alá/mellé tolva. Szóval már berendeztem fejben virágtartónak, éjjeliszekrénynek, olvasósarokba kisasztalnak, nappaliba lerakóasztalnak, kerekeket szereltem rá (szereltettem Zolival), arany színűre fújtam, aztán végül nem riasztottam Zolit, hogy szaladjon megvenni attól, aki árulja, mert sajna a lakásunkban nemhogy egy üres sarok nincs, ahol elállna ez a kis bárszék őszig, de most is gyerekjátékokon és irodalmi lapokon ülök a földön, míg gépelek, és fél szemmel nézem az alvó bébit, nehogy leguruljon az ágyról (mármint a miénkről, a kiságy enyhén kihasználatlan maradt).

Szóval maradjunk a nyálcsorgatós álmodozás mezején. Itt van 5 olyan bárszékprojekt, amit bárki megcsinálhat otthon, hogy aztán a vendégeket a sárga irigység mardossa egész addig, amíg ők is csinálnak maguknak. :)

 

1. HoneyBear Lane

gold-dipped-painted-barstools-682x1024.jpg

2. theDIYvillage.com

ve.png

3. We Are Scout

the-red-thread-stool-makeover-before-and-after.jpg

4. Brenda Bird Design

diy-glam-ikea-stools.png

5. A Beautiful Mess

bf.jpg

süti beállítások módosítása