Így tettem szert 3500 Ft-ért egy loft állólámpára
2015. március 14. írta: OhMyMom

Így tettem szert 3500 Ft-ért egy loft állólámpára

Felettébb tetszenek nekem ezek a loft stílusú állólámpák:

olv6.jpg

fb_20150126_12_19_40_saved_picture.jpg

Mert bírják az eklektikát, jól áll nekik minden, az is, ha egy hipermodern designer fotel mellé állítod őket, az is, ha egy faragott nehézkes koloniál szekrényke mellé, szóval minden. Egy bibi van. A szokásos: bemész a boltba, és mielőtt hazavinnéd a saját loft állólámpád, leperkálhatsz 25.000 Ft-ot (ha akciós). Jól néznek ki ezek a lámpák, de ennyiért nem elég jól.

Mondtam hát apának, aki hetente járja a kaposvári vásár zsibvásár részét (egymás közt: zsibi), hogy nézegessen nekem ott a kacathalmokban ilyesmi lámpát. Egy hét se telt el, és már hívott is, küldte a képet, hogy ezt króm-fehér lámpát megvegye-e nekem?

img_20150222_084859.jpg

Lelkendeztem, pont ilyesmit szerettem volna. Apa meg lealkudta 5000 Ft-ról 3500 Ft-ra.

Lefestette nekem a szárát fehérre, elhozták Szegedre. Itt még a festői rendetlenséget őrzi. Klimt, nyuszimotor és irodalmi folyóiratok.

wp_006668.jpg

Itt meg már a felújított asztal áll mellette ( az asztal felújításáról ITT olvashattok):

wp_006679.jpg

Járjátok a vásárokat, túrjátok fel az olx-et/jófogást/vaterát, mielőtt elherdálnátok tízezer pénzeket!

süti beállítások módosítása