Valami régi (Pakolós a gyerkőcnek)
2015. február 11. írta: OhMyMom

Valami régi (Pakolós a gyerkőcnek)

Tuti visszük majd A Házba ezt a Halmi-féle masszív könyvespolcot (eredetileg üveges vitrin volt, ami egy böszme kétajtós derékig érő szekrényen állt):

wp_006483.jpg

Nagyon szeretem, mert annyi benne a faanyag, igazi, súlyos faanyag, ami ma már a jysk egész bútorkínálatában nincs meg, szóval karcosan, nagyon sok javítanivalóval is inkább ezt visszük, mint hogy vegyünk pl. valami ilyet arcpirítóan sok pénzért:

jysk.jpg

Hozzátenném, hogy ez a laminált "csoda" akciósan 12500 Ft, nem akciósan pedig 14500 Ft. Ilyenünk van most a nappaliban, ez az egyik úgynevezett könyvespolcunk, valójában az ember mindig szorít, mikor rátekint, hogy kibírja azt a könyvmennyiséget, amit rápakolt. A Halmi-féle masszív polcunkat az egykor alatta álló szekrénnyel együtt vettük 2500, azaz kettőezerötszáz forintért.

Szóval a Halmi-féle polc majd A Házban a gyerekszobába fog kerülni valahogy így:

smallshopstudio.jpg

Fehérre festjük majd, persze a megfelelő előmunkálatok után, és minden polc és a fölötte elterülő szekrényrészek más színűek lesznek, pl. rózsaszín, türkiz, sárga, ilyesmi megoldással, köszi a képet, Pudli:

fb_20141125_18_55_53_saved_picture.jpg

És mivel jó nagy a mélysége, még fonott és ilyen-olyan kosarak is elférnek rajta játékgyűjtőnek. Egyik nap kipróbáltam,leszedtem a könyveket,és a mostani 3 pakolós kosarát tettem a helyükre.

((Zoli épp most hozott be nekem egy doboz Oreo kekszet, imádom ezt a férfit.))

süti beállítások módosítása